Sidor

söndag 6 april 2014

Nu är båten hämtad

Hämtade hem båten i lördags. Kommer bli kanon detta! Kommer försöka fixa en del el och elektronik innan jag ger mig ut. Får se vad jag hinner efter jobbet. Sen ska jag montera på en gångramp på trailern, så slipper jag halka i vattnet när jag ska sjösätta själv.

Båten är alltså en Alumacraft Escape 145 Tiller med en del utrustning, bl.a tre premiumstolar.
- Honda 40 hk, med stor rorkult, elstart, trim/tilt och trollingfunktion.
- Minn kota powerdrive v2 med ipilot
- Respo Jeff 80 km/h trailer
- HDS-7 touch med structurescan
- HDS-5
- Z-baits vertikalgivarfäste
- Aluma-trac för att fästa spöhållare
- Givarhållare på akterspegeln, höj och sänkbart
- RAM-hållare till loden samt lite Ethernet-kabel och NMEA-2000 kabel 

Här är några bilder från hemkomsten. Fler bilder kommer efterhand :)
Finns risk att det blir mer bilder på båt än fiskar nu ett tag :)




2 kommentarer:

  1. Kommer de nå fler bilder, videoklipp när du ute och åker, recension?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kommer fler bilder, och ska försöka filma lite med. Just nu är jag mitt i en flytt, så därför får båten/fisket vänta lite. Ska fixa lite egna lösningar och så på båten med, bilder kommer som sagt :)

      Radera